צימר בצפון – האירוח הנכון במקום הנכון

 

צימר בצפון – האירוח הנכון במקום הנכון

גם מי שעדיין לא שהה בצימר מימיו, כבר יודע פחות או יותר למה לצפות. אחרי הכל, המילה "צימר", כבר מזמן הפכה נרדפת לפינוק, נופש ושקט – ובצדק.

רוב הצימרים, גם אלה שאינם מאובזרים במכשירים אלקטרוניים מתוחכמים כמו טלוויזית HD(היי דפינישן), דיוידי ומערכת רמקולים שלא הייתה מביישת גם את הסינמה סיטי, עדיין מתהדרים בקונספט ייחודי, כמו דגש על התחברות לטבע, על שקט ובדידות, כמו תצפית מרהיבה ממרפסת הדק הצמודה לחדר, או ג'קוזי ענק בחדר השינה.

היצע מרשים של צימרים נמצא בצפון הארץ, מאזור מישור החוף הצפוני, דרך הכרמל, הגליל המערבי, בואכה הגליל העליון, רמת הגולן והחרמון. האקלים האירופאי בחורף והנעים בקיץ, מאפשר אירוח במשך כל ימות השנה, כאשר כל עונה מציעה הנאות אחרות, בהתאם לאזור בו נמצא האתר.

ישנם הבוחרים לשהות בצימר במסגרת חופשה רומנטית, במהלכה הם מגיחים החוצה רק על מנת להציץ בנוף ולזנק מייד בחזרה לג'קוזי / הבריכה המחוממת / המיטה הרחבה וישנם כאלה שבשבילם פינוקי הצימרים מיועדים לרגיעה ומנוחה שאחרי יום טיולים מפרך בנחלים שוצפים, מבצרים עתיקים ומערות חשוכות. אלה גם אלה נהנים, בסופו של יום, ממקום שמציע להם את כל מה שאי אפשר למצוא בבית, בין הכלים לכביסה.

בעלי צימרים ברחבי הארץ ובעיקר באזור הצפון, כבר מזמן הבינו שהתייר הישראלי דורש תמורה הולמת עבור כספו והם מקפידים על עמידה בסטנדרטים גבוהים, על אף שמדובר בענף שאינו נמצא תחת פיקוח באופן רישמי. לכן, כמעט כל הצימרים ממוקם באזור שקט יחסית, בעל קרבה נוחה לאטרקציות שונות וכאלה יש רבות מספור בצפון הארץ – מסלולי טיול להולכי רגל, לג'יפים, לסוסים, לאופניים, לאבובים, פארקים רחבי ידיים, נחלי איתן, מוזיאונים, חניונים מסודרים, מסעדות גורמה, מתקני שעשועים, פינות חי, רפטינג, קרטינג, פיינטבול וכל מה שיכול לספק תעסוקה לבני כל הגילאים.

עוד מקפידים בעלי הצימרים על הגשת ארוחות ביתיות טריות בבוקר, אפשרות למסאז' ולטיפולים שונים כמו רפלקסולוגיה ושיאצו, פינוקים כלולים במחיר כמו בקבוק יין משובח ונשנושים, נרות ריחניים, קטורת וכל מה שתורם לאווירת הנופש שאנחנו כל כך מחפשים.

כמעט כל מי שבילה יומיים שלושה בצימר בצפון הארץ, חוזר לשיגרה כשהוא נינוח יותר, רגוע יותר וכאשר הוא נשאל על החופשה מייד הוא עוטה מבט מצועף, בוהה בנקודה רחוקה כלשהיא ומודיע שהיה מוכן להישאר שם לפחות עוד שבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *