כיצד תאתרו את הצימר או הנופש המתאים לכם?

 

כיצד תאתרו את הצימר או הנופש המתאים לכם?

כפטריות לאחר הגשם, צצו להם אתרי אינטרנט רבים העוסקים בנופש ובצימרים בחמש השנים האחרונות. כל אתר מביא עימו משהו מעט שונה. ישנם אתרים המוסיפים סרטון קצר על כל מקום, ישנם המבטיחים כי כל צימר נבדק על ידם וכ"ו. לצד האתרים המתרבים, נוספו להם גם ספרים, בנושא צימרים ונופש, של כותבים ועיתונאים המטיילים ובוחנים באופן מוקפד את המקומות. תוסיפו לכך את ההמלצות האישיות מחברים, את האתרים של כל אתר נופש ותקבלו הצפת מידע וסימני שאלה מול הרצון הבודד של ההנאה.

מה אתם מעדיפים?

בכדי לעשות בחירה מושכלת של צימר או נופש, אל תספקו בהמלצות בלבד. בדקו עם עצמיכם וכתבו, מה חיוני עבורכם לחופשה מוצלחת, למשל: גופי חימום כמו תנור הסקה וכד', ג'קוזי, מיקרוגל, גז לבישול, סביבה עם אטרקציות לילדים, גינת צמחי מרפא, ארוחת בוקר צמחונית ועוד. אם גינת צמחי מרפא או גופי חימום הם חשובים לכם, מקדו את החיפוש לפי הקריטריונים הללו.

כיצד לבחור צימר?

אם אתם נוטים להיצמד למסך המחשב שעות מרובות, סביר להניח שלא תקנו ספר כדי לבחור את יעד החופשה הבא. צמצמו את הרשימה ע"י בחירה של 3 אתרים שאינם מסורבלים ובעלי מידע מקיף. אם טרם בחרתם מקום בארץ, תוך כדי חיפוש השאלה תיפתר מאליה.

חובבי הספרים שביניכם, כמו גם רופאי שיניים מומחים בטיפול שתלים ובעלי מקצועות שכאלה בוודאי יעדיפו ספר המכיל אינפורמציה כתובה וערוכה היטב. השקעה חד פעמית של כמאה שקלים (וגם פחות מכך) תשתלם לא רק עבורכם, אלא עבור כל מי שסקרן לדעת מה מסתתר מאחורי הצימר מעבר לשמו ולמחירו.

אם אתם מאלה שאוהבים את עצת חבריכם ומאמצים אותה בלב שלם, תמיד תוכלו להזכיר לבעלי המקום, כי חבריכם שהו באותו מקום, ובכך לנסות להקנות לעצמיכם הנחה או הטבה.מה שמוביל אותנו לקטגוריה הבאה.

מבצעים והנחות

במקרה הזה אתרי האינטרנט עושים שירות נפלא. חלקם מעניקים הנחות למזמינים דרך האתר או מעניקים קופונים שונים. הדבר משתנה מאתר לאתר ואם תבדקו כמה מהם תגלו שיש לכם אפשרות לקבל הנחה לא רק על המקום הרצוי אלא גם על אטרקציות מסביב.

באתרי האינטרנט תוכלו גם לחפש מקום לנפוש בו עפ"י הגבלה של מחיר, בתאריכים פחות אטרקטיביים, באזורים פחות מתוירים (כמו הדרום), כמו כן – דילים, קופונים ועוד. שלא תטעו, המקומות נשארים אותם מקומות גם ב"אוף-סיזן" אבל המחירים משתנים ואת זאת תוכלו לנצל לטובתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *