יום כיף בצפון עם כדור פורח

מעוניינים לחוות חוויה בלתי נשכחת המשלבת אדרנלין ונוף ישראלי מהפנט? יום כיף בצפון עם כדור פורח יענה על כל דרישותיכם. מאמר זה יציג בפניכם את כל האפשרויות ליום כיף בצפון עם כדור פורח.

יום כיף בצפון- שילוב נכון

אם אתם מעוניינים לחוות חוויה בלתי נשכחת עם כל המשפחה, או קבוצת חברים בצפון הירוק של המדינה, תוכלו להזמין מקום נופש באחד מהצימרים או בתי הארחה בצפון ולשלב זאת עם טיסה חוויתית בכדור פורח. שילוב זה יעניק לכם את אותה שלווה ורגיעה בה אתם מעוניינים בשילוב חוויה ויזואלית ולימודית מדהימה. יום כיף בצפון בכדור פורח כשמו כן הוא. כאן תוכלו ליהנות מפעילות לא שגרתית אשר תיחרט בזיכרונכם לאורך שנים. כאן תוכלו לבקש מהחברה אשר מציעה לכם טיסות בכדורים פורחים לארגן לכם יום כיף בצפון אשר יותאם לדרישותיכם. החברה תשמח לארגן בשבילכם צלם אשר יצלם אתכם כאשר אתם באוויר וכן קומזיץ או ארוחה בחיק הטבע לאחר הטיסה. בנוסף, אם יצאתם ליום כיף בצפון הארץ, משום שילדכם הגיע לגיל מצוות, או שאתם מעוניינים להציע לאהובתכם נישואים, עדכנו את חברת הכדורים הפורחים והיא תקשט את הכדור בהתאם לסוג האירוע.

חווית טיסה בצפון עם כדור פורח

אחד החלקים היפים ביותר במדינת ישראל הוא הצפון הירוק אשר מלא בצמחיה, פרחים, שמורות טבע ועולם עשיר של החי. האפשרות להתבונן על נוף זה ממבט על, תהפוך את החוויה למהפנטת.

אחד האזורים היפים והאטרקטיביים ביותר לטיסה בכדור פורח הוא הגלבוע. כאן תוכלו להביט על הנוף היפהפה של הגלבוע ממבט ציפור ולחוות רכסים והרים גבוהים, ציפורים, מעיינות, בעלי חיים, עצים ירוקי עד ועוד. אזור הגלבוע מורכב משרשרת של הרים כאשר הפסגה הגבוהה ביותר שלו נקראת מלכישוע. האורך של הרכס הוא כ- 18 קילומטרים והפסגה הגבוהה ביותר שלו היא בגובה של 563 מטרים. בנוסף, תוכלו ליהנות מהנוף היפהפה של פסגות הר הברקן, אחינועם, לפידים, אבינדב ועוד. מרבדי הפריחה המהפנטים של כלניות, פרגים, נוריות ופרחים נוספים. חזירי בר, ארנבים, שפני סלע, קיפודים ובעלי חיים רבים החיים באזור זה של הארץ.

יום כיף בצפון- מה הוא כולל

אם החלטתם כי אתם מעוניינים בטיסה בכדור פורח בצפון, תצטרכו ליצור קשר עם חברת הכדורים הפורחים על מנת להזמין טיסה בתאריך המתאים לכם, ולקבל הדרכה באשר לשעה בה אתם צריכים להגיע לאתר. הטיסה תמיד תהיה בשעות הבוקר המוקדמות, היא יכולה להמשך בין שעה לארבע שעות. כאשר תגיעו לאתר יחכה לכם כדור פורח שבתוכו הטייס ובקבוק יין מפנק. כל שתצטרכו הוא להיכנס אליו ולהתחיל ליהנות מהנוף המהם של הצפון ומחוויית הטיסה הלא שגרתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *