צימר אויר ואוירה בחד נס

צימר אויר ואיורה


04-6921669 / 0522664821 

החלטתם להתקשר הזכירו אותנו בשיחה פרפר הכפר

no images were found

האוויר החמים והנעים של הגולן מלטף את פניכם כאשר אתם נוסעים לאטכם במעלה הגבעות לעבר חד-נס. אתם מנסים לספוג את הנוף המטרף הנמצא בכל פינה ולא יכולים להסתיר את ההתרגשות לקראת החוויה הצפונית הרומנטית אותה בחרתם לעצמכם.

אתם מגיעים לאוויר ואוירה והשלווה כבר יורדת עליכם טרם כניסתכם לבקתה. אתם פוסעים שלובי ידיים וסקרנים אל תוך החצר הטובלת בירק ובבריכות נוי ותוהים – אם החצר כל-כך יפה מה מחכה לנו בפנים?

ובאמת הפנים אינו מאכזב. שלוש בקתות העץ המרווחות והמקסימות מבטיחות לכם שהחוויה אותה אתם עומדים לעבור תיחרט לכם בזיכרון לזמן רב.

בכל פינה מחכה לכם ריהוט כפרי שמזמין לשבת ולהירגע בו אך אתם בוחרים דווקא לצאת לטיול בגן הטרופי הנמצא ממש מחוץ לדלתכם. האוויר הצח ממלא את הריאות, הנוף עוצר נשימה ואתם מתיישבים לכם באחת מפינות הישיבה שבחצר לצפות בשקיעה הצבעונית.

ההמשך המתבקש לערב המושלם הוא ארוחה רומנטית לאור נרות במסעדה באזור או בפינת האוכל הפרטית שלכם, אם מעשה ידיכם או בהזמנה מראש.

בזמן שהג'קוזי מתחמם, ושעוות הנרות מתרככת אתם מתכרבלים על הספה בסלון וצופים בסרט טוב.

ממש לפני הטבילה, אתם מתענגים על עיסוי מקצועי בפרטיות חדרכם וכשהג'קוזי כבר בשל וחם אתם נכנסים אליו מחובקים ורגועים לרחצה ארוכה לאור נרות עם כוס יין מהסוג האהוב עליכם.

רגועים ועייפים אתם פוסעים לעבר חדר השינה ומתרגשים לנוכח צבעיו הרומנטיים, אתם שוקעים בנחת במיטה רחבת הידיים ונותנים לקסם הלילה לסחוף אתכם אליו.

מבלי לשים לב, קרני השמש כבר מבצבצות מעבר לוילונות ואתם פוקחים עיניים לקולם של הציפורים המצייצות. אתם פותחים את היום בכוס שתייה חמה על מרפסת עץ בראש גבעה כשלרגליכם פרוסה לה כנסיכה הכנרת הכחולה.

מה יכול להיות יותר מושלם מזה?
ליצירת קשר עם הצימר:

04-6921669
0522664821

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *