לצאת לצימר עם הילדים

  יציאה עם הילדים לצימר
מאת: שרון שמי

אם חשבתם שצימר וילדים ממש לא הולך יחד, תופתעו לגלות שישנם צימרים המותאמים בדיוק לאירוח זוגות עם ילדים. כשאנו חושבים על צימר, עולה בעינינו תמונה פסטורלית של שנינו יחד בתוך הג'קוזי, מביטים אל הנוף ונהנים מהיין, אז איך נדאג לבילוי מעניין ומאתגר לילדים בזמן שאנו מנסים לנוח וליהנות בעצמנו? מה כדאי לברר כבר בטלפון? מה חשוב שיהיה בצימר ומה כדאי להביא איתנו מהבית?

בירור מקדים חוסך אכזבות
מכיוון שעל הצימר לענות על צורכנו כמו גם על צורכי ילדינו, מומלץ לעשות ברור מוקדם ולבדוק את המיקום המדויק של הצימר, הפעילויות שנערכות בסביבה ויכולות להתאים לילדים כמו: רכיבה על סוסים, ביקור במוזיאון או ביקב, בפינת החי, או ברפת ועוד פעילויות רבות וטובות. כדאי לברר מבעוד מועד את אופי הפעילות, מחירה, אורכה והתאמתה לגיל ילדכם, על מנת למנוע מעצמכם ומילדיכם אכזבה. כדאי לברר מהו מקור האוכל הקרוב ביותר לצימר, האם יש אוכל במתחם, או שצריך להסתמך על מסעדות, או חנויות קרובות. כדאי לברר מה מיקומם ומה בדיוק נמכר בהן והאם מה שהן מציעות תואם את מה שילדכם אוכלים.

מה חשוב שיהיה בצימר?
מכיוון שהפרטנרים שלנו לחופשה הם ילדים, הכי חשוב שתהיה להם חלקת דשא/משטח שבו יוכלו לרוץ ולשחק בקרבת הצימר. כדאי שבצימר תהיה טלביזיה, במיוחד אם מדובר בחורף ויש סיכוי שתסתגרו בחדר ובריכה סמוכה בימות הקיץ. במידה ויש אפשרות לחדרים שנפרדים באמצעות דלת, זה פיתרון שעונה על הצורך של להיות בנפרד, אך עם האצבע על הדופק כל הזמן. חשוב מאד שיהיה מזגן בחדר, ילדים יכולים לסבול מהחום ומהקור ולהיות פחות סובלניים לתנאי מזג אויר קיצוניים.

מה חשוב להביא מהבית?
חמותי תמיד אומרת שילדים הם כמו נשים בהריון, תמיד צריכים משהו טעים בהישג יד… חובה להביא חטיפים, מכל סוג שהוא, מלוחים, מתוקים, חטיפי דגנים, לדאוג לשלוותם של המטיילים הצעירים ברגעי הרעב. משחקי שולחן, משחקי קופסא, טאקי, שש-בש או כל משחק שהילדים נהנים לשחק איתכם ובלעדיכם הוא בעל פוטנציאל לשדרוג החופשה. ספר תמיד יכול לחבר ביניכם לבין הילדים, או להעסיק את כל אחד מכם לפחות בכל רגע.
במידה ומדובר בילדים צעירים, מומלץ מאד להביא עימם חפץ כלשהו שמזכיר את הבית, שמיכה, מוצץ, בובה או צעצוע אהוב שיביא את ניחוח הבית אל הצימר.

 פעילויות מוכרות משגרת החיים
אפשר לעסוק בפעילות ספורטיבית החביבה עליכם גם בבית. בחלק מהצימרים תוכלו להשאיל אופניים יד שניה ולצאת עם הילד לסיבוב במושב על רקע הנוף שנפרש לצידי השביל. ביקור משפחתי בבריכה או טיול רגלי משותף בסביבת הצימר,  הרחה משותפת של ריחות האביב והפריחה המשכרים יכולים להפוך לשעות איכות יוצאות דופן לכל המשפחה ולגרום לכולכם לחזור חזרה הביתה מלאי חוויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *