למה צימר בצפון

למה צימר בצפון? / נעמה פרידמן

אין ספק שברגע האמת, כשמגיעה האפשרות הכלכלית לצאת לחופשה מפנקת, מגיע שלב בו הדילמה הישנונית מתעוררת באופן זה או אחר, וזו רק שאלה של זמן עד שמי מבני הזוג ישאל בקול:  אז לאן נוסעים? צימר בצפון או בית מלון?

אז נכון שיש משפחות ויש זוגות,ויש אלף ואחד הסברים למה פה ולמה שם,

ריכזנו עבורכם את הסיבות האמיתיות – למה באמת חופשה שלצימר בצפון ולא בבית מלון?
בגלל החיבור:
כל חופשה באשר היא טומנת בחובה את הרצון לשקט, רוגע והרצון לביחד וזה לא משנה אם מדובר בזוג או במשפחה. רק מה אנחנו שוכחים את זה בדרך, ולכן תגידו לי אתם למה להיטמע בין רבבות אנשים ולאבד (כרגיל) את הקשר והתקשורת הכי אמיתיים עם האנשים שאתם הכי אוהבים? צימר בצפון נותן לכם את האפשרות לתפעל את הקשר עם  האנשים הכי קרובים אליכם כשהצפון מגיש לכם גם אטרקציות מגניבות שעשייתם מובילה אתכן לחיבור ולקשר. אין ספק שההשפעה הצפונית מזמנת לכם את היכולת לקבל תעצומות נפש שמעולם לא חוויתם, אם רק תיישמו את נקודת ההנחה של יציאה לנופש אמיתי בצפון.
  1. בגלל ארוחת הבוקר (קראו בעיון):
  2. טוב, היתרון של השפע בבית מלון מוכר וידוע אך ללא ספק הודף בעוצמתן את הסעיף הכתוב מעלה. כמה פעמים מצאתם את עצמכם ממהרים לחדר האוכל שמא תפספסו את ארוחת הבוקר? נראה לכם הגיוני לקום בשמונה כשנוסעים לחופשה? לי לא!!! כמה פעמים דחפו אתכם, הדפתם בלית ברירה? התיישבתם במקום שקט לכאורה, ו… פתאום הגיעה משפחה עם ארבעה ילדים מעצבנים שהרסו לכם בווליום שלה את ארוחה הבוקר? מיליון פעם ויותר. צימר בצפון נותן לכם את האפשרות להזמין ארוחת בוקר מפנקת לגמרי היישר לתוך בקתות עץ או לא משנה מה, בשעה בה נקבתם מול המארחים שלכם. ארוחת הבוקר בצימר משביעה קיבתו של כל אדם רגיל וגם אם תבקשו תוספת לא תקבלו תשובה שלילית. אז תגידו לי אתם, מי צריך לאכול ארוחת בוקר עם כל עם ישראל בחופשת הקיץ שלו כשאפשר להתפנק בזוג ו/או כל המשפחה בבוקר של גיבוש אינטימי? הרי כולנו יודעים חשיבותה של ארוחה משפחתית מהי, ואם לא הגיע הזמן שתדעו!!!
  3. בגלל הפרטיות:
    תור בחדר אוכל, מיליון אנשים בבריכה, רעש מטורף במסדרונות, לכלוך, המוניות ומה לא. חוץ מזה שהאמירה הכוללת של רוב חוזרי הנופשים מבתי המלון היא "צריך לקחת חופש אחרי כל חופשה." ומכאן כל מילה מיותרת
  4. .
  5. בגלל היופי:
  6. אם יש גן עדן הרי הוא כאן, ולא הרחק מדי. שעתיים נסיעה ייקחו אתכם למקום הירוק והמרהיב ביותר בארץ. זה ממש לא סוד שהצפון הינו מקום יפהפה בכל רמה אפשרית. לשמחתנו הרבה הצפון הגדול מכיל את הנקודות המדהימות ביותר בעוצמתן, על אמת, יותר מכל מקום אחר בעולם, כי זה שלנו. זה בכלל לא משנה אם זה גליל מערבי, גליל עליון, גליל תחתון, רמת הגולן או הכנרת. כל איזור הינו בעל מאפיינים טופוגרפיים ייחודים כאשר הטבילה בירוק גורמת לתחושה אמיתית של מעוף כנפיים מעבר לחיים האמיתיים שלכם, וזה לא משנה אם גם הם ירוקים, זה פשוט סוג אחר שגורם להתרגשות והגברת קצב פעימות הלב.
  7. בגלל הפטריוטיזם:
  8.  זה לא חוכמה לעמוד עם שלטים ולזעוק להחזרת שבויים, זה גם לא חוכמה לספר בשיחת סלון "כן, גם אנחנו היינו פעם באיזה צימר בצפון", וזו לא גבורה ממש גדולה להתלהם ולומר כי "לא מוותרים על הרמה", וזה הכי לא נכון לחיות בארץ אחת כמו בשלוש מדינות שונות המחולקות לצפון, דרום ומרכז. לכל אזור בארץ מאפייני חיים ותרבות שונים לגמרי ומכל אחד ניתן לקבל וללמוד. הצפון משופע בשלל מקומות שונים ומגוונים, לבקר בהם גם חיים שלמים לא יספיקו. אם אתם אוהבים את ארצכם, אם חשוב לכם להמשיך לפתח את הצפון, חובה עליכם להיות בכל מקום בו נלחמו רבבות של חיילים על מנת שאתם תזיזו עמכם ותוכלו להלך שם בחופשיות יתרה, אז פשוט קומו ולכו!!!
  9. בגלל שיש אטרקציות בצפון:
  10. כל נופש חייב למצות את החופש האמיתי הטומן בחובו את יכולת היציאה משגרת החיים הקיימת. זה לא אומר שמחויבים ברביצה תמידית בחדר או בטבילת שמש בבריכה. הצפון מכיל את מגוון האטרקציות האינסופיות כגון: רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, שייט קיאקים, ארוחות רומנטיות בתוך מטע ירוק לאור ירח,  וזו רק ההתחלה. אני טוענת שאם כבר יוצאים לחופשה צריך לזמן לתוכה את העשייה המשמעותית שמטרתה להעשיר את חוויותינו כזוג, משפחה או בודדת. אדם צובר מגוון זיכרונות מכל תקופה בחייו, החוויות של חופשות זוגיות או משפחתיות הן הדבר האמיתי בהן נוסיף לעצמנו ויקירינו זיכרון של זמן איכות וחוויה של אטרקציה לא שגרתית.
  11. בגלל הצורך בחיזוק הכלכלה:
  12. צפון הארץ הינו חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל השרויה בבעיות כלכליות אינספור. מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בשביל מישהו? אז הנה, זה הזמן!!! החלק הצפוני של הארץ סובל מבעיות ביטחוניות אמיתיות. תושבי הצפון לקחו על עצמם את האחריות להתיישב במקומות הכי רחוקים עד הגבול, ועושים עבור כולנו את העבודה לתקופה שאינה מסתיימת – משמע כל החיים. מחירי הדירות ירדו, מספר מקומות העבודה קטנו ועסקים קטנים הולכים ונסגרים. למעשה הולכת וגוברת התחושה של פריפריה בהתהוות. בעלי הצימרים בצפון הינם אנשים שבעבר התפרנסו מחקלאות, אך גם החקלאות כבר כמעט פשטה את הרגל באופן עקבי ובטוח. בלית ברירה המירו אנשי הצפון את פרנסתם בצימרים.  זמנו לעצמכם חוויה אמיתית המשלבת בתוכה הנאה מכל מה שהצפון מזמן לכם, ותיהנו גם מהרגשה טובה שאתם, עושים משהו בשביל מישהו.

אז למי שמצוי בתוך הדילמה,
למי שרוצה ליהנות ממשהו אחר,
למי שיש בליבו מקום לנתינה ומי שמאמין בארץ ישראל כמדינה,
צימר בצפון זו התשובה לכל חופשה.
"קום והתהלך בארץ"  יישמו את זה, ולא סתם כסיסמה.
תיהנו!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *