כך תבחרו את הצימר שלכם

 

מרוב דובים לא רואים את הצימר– מדריך לבחירת צימר

שבת בערב. מחר מתחיל עוד שבוע; של עבודה, של סידורים… של שיגרה! בדמכם זורמת תחושה נושנה שמתחזקת משבוע לשבוע: הגיעה הזמן להפסקה, לשבירת שיגרה, לחופשה!

החלטתם לארוז את בן\בת הזוג ולעשות סוף שבוע בנוף פסטורלי. חו"ל זו לא אופציה- לא עומד בתקציב, ועד שתגיעו כבר תצטרכו לחזור. כנ"ל לגבי אילת. האופציה הטובה והקורצת ביותר היא כמובן לוותר על מטוס ובמקום להכנס לרכב טויוטה ולנסוע לסוף שבוע רומנטי בצימר. אתם מקלידים את המילה צימרים בגוגל, והנה עיניכם נשטפות באינסוף אתרים מלאים באפשרויות שונות. המבחר הוא עצום; בצפון, בדרום, בעיר או בכפר. מעץ, מבטון, עם בריכה או עם סאונה…. מה עושים? כיצד תבחרו?

אין ספק שלפעמים מבחר גדול יכול להפוך מיתרון לחסרון, אם אין בידיכם את הכלים לעשות את הבחירה הנכונה. אז הבה נעשה קצת סדר בבלאגן:

 

בחרו אזור

הדרך הקלה והטריוויאלית ביותר לצמצום אפשרויות הבחירה היא לבחור באיזה איזור בארץ תעדיפו לבלות את הסוף שבוע המיועד. הבחירה הנ"ל היא תוצר של מערכת שיקולים כמו מזג האוויר הצפוי, סוג הפעילויות שתרצו לתכנן לנופש והמרחק שהינכם מוכנים לנסוע בכדי להגיע ליעד. כל איזור בארץ הוא אפשרות קבילה בכל זמן בשנה.

רמת הגולן והגליל נפלאים בקיץ, בעונת הטיולים, כאשר חם מספיק להנות משכשוך בנחל דן או טבילה בכנרת. אך גם בחורף אותם אזורים בדיוק מושכים לא פחות, כשהנופים צבועים בירוק-עד, והחרמון מושלג. תוכלו לצאת לטיול ברכב ולחזות בנופים, או להנות משוקו חם בתוך ג'קוזי כשבחוץ סערה משתוללת.

ארצנו נתברכה גם בנוף מדברי קסום לא פחות. במדבריות הנגב תמצאו צימרים מקסימים. בקיץ החם תוכלו לבלות בחיפוש אחר מקורות מים קרירים, ובחורף, כאשר מזג האוויר מאוזן יותר, טיולים רגליים או טיולי ג'יפים במדבריות הם מהנים במיוחד.

ואם בחופשה עירונית חפצה נפשכם, מצאו לכם צימר באזור המרכז, בתל אביב או בירושלים ישנם צימרים פסטורליים לא פחות מבאיזור הכפר. בתל אביב תוכלו להנות מאדריכלות הבאוהאוס, או מן האווירה המיוחדת של נווה צדק המציעה חדרים דיסקרטיים בתל אביב. בירושלים שהות בשכונת בית הכרם עם נופה הירוק או באזור העיר העתיקה יתנו טון לסוף שבוע של אוויר הרים צלול כיין וריח אורנים…

הגדירו תקציב

לאחר שבחרתם אזור, תצטרכו להחליט מהי מסגרת התקציב שלכם לסופ"ש המיוחל. צימרים יכולים לנוע ממחיר של 400 שקלים ללילה, או אולי אף פחות במקרה של מבצע יוצא דופן, ועד למעל 2000 שקלים ללילה. הכל תלוי בציפיות שלכם מהחופשה ומרמת הפאר של הצימר. אם אינכם מתכננים לבלות זמן רב בצימר עצמו, אז צימרים פשוטים יותר ועל כן גם זולים יותר יכולים להתאים לכם. לעומת זאת, שהות של כל הסוף שבוע בצימר דורשת שהצימר עצמו יהיה קצת שונה ממה שאתם מורגלים אליו בבית, כלומר עליו להיות מפואר או לכל הפחות ייחודי באופן כלשהו.

לבסוף, עיינו בתמונות ובסרטוני הוידאו המוצעים לכם באתרי השיווק של הצימרים השונים, וראו אילו מן הצימרים קוסמים לכם באופן אישי. זכרו, הסוף שבוע שתכננו הוא ההזדמנות שלכם למלא מצברים ולשאוף פנימה יופי, פסטורליה, פינוק ונועם, והלא כל הנ"ל הם בסופו של דבר עניין של טעם אישי, ורק אתם יודעים מה אתם אוהבים…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *