טיול ספארי באפריקה

טיולי ספארי באפריקה

 

אפריקה  – חוויה של פעם בחיים.

טיול מיוחד מרגש ומסעיר, אם נמאס לכם מטיולי מוזיאונים וכנסיות באירופה ואתם מחפשים יציאה מהמסגרת והרפתקה במלוא מובן המילה הכוללת יציאה חופשית לטבע פראי, מפגש עם חיות נדירות, מעקב אחריהן ואחרי הסיפורים שלהן.. מלחמות הישרדות..פילים נמרים אריות קרנפים זברות ג'ירפות וגם מפגש עם שבטים מרתקים בעלי תרבות מפוארת ההולכים ונעלמים מהעולם המודרני – מה עוד אפשר לבקש?

אפשר לצאת לטיול באפריקה באופן פרטי ואפשר בצורה מאורגנת, ישנם טיולים מודרכים לבודדים ולקבוצות.

בארץ ישנן חברות טיולים רבות המציעות מגוון טיולי ספארי באפריקה, חלקם טיולים של מספר ימים ומספר שבועות כשלרוב מדובר בחבילה של בין 9 ל 12 ימים.

החבילה לרוב כוללת בתוכה את מחירי הטיסות, הלינה, הכלכלה, ההדרכה, השכרת הרכב, כניסה לשמורת הטבע, לספארי, אפשר לומר שברוב המקומות המחיר מכסה את מגוון ההוצאות.

חשוב כמובן לבחור חברה בעלת מוניטין, וותק, בעלת מדריכם מנוסים שמכירים את השטח ומשדרים אמינות וביטחון.

יש לבדוק היטב לפני ביצוע ההזמנה, מה הם התנאים על מנת שלא יהיו אי הבנות, כדאי גם לעשות שיעורי בית להתעדכן ולהתעניין לפני הטיול במה הוא כרוך מכול הבחינות האפשריות.

המחיר לטיול של כ- 9 ימים הוא בממוצע מכ-3100$ לאדם בחדר זוגי, כאשר על כל אדם נוסף חלה תוספת של כ-400$.

אפריקה היא ענקית ובעלת אינספור מסלולי טיול, לכל יעד באפריקה מחיר שונה ביחס למיקום בדרך כלל ככל שהאזור הוא רחוק יותר כך מחיר הטיול הוא גם יקר יותר ולהפך. גם תנאי הלינה משפיעים כמובן על המחיר, לכל חברה יש את המחירים והדילים שלה, כדאי ורצוי לעשות סקר שוק והשוואות מה כל חברה מציעה וכמה זה עולה, בנוסף במועדים מסוימים ישנם הנחות ומבצעים לכן כדאי להיות מעודכנים או לבקש מהחברה שתעדכן אתכם ברגע שיהיה לה מבצע או חבילה מיוחדת.

טיול ספארי באפריקה יכול להיות טיול בר/בת מצווה או טיול ירח דבש מקורי. הטיול הינו חוויה שמתאימה לכל גיל ולכול המשפחה, ישנם טיולים מיוחדים על פי נושאי תחביב מסוימים  כגון: צילום, צפרות, משפחות או טרקים לכם נותר רק לבחור וליהנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *