טיול בגליל העליון

למה לטייל בגליל העליון?

הגליל העליון מתאפיין ביופי ונוף מרהיב אשר מזמן אתכם לחווית נופש מעצימה שתקרבכם לגוף ולנשמה. האקלים המיוחד מאפשר בעונת הגשם להתרגש מחורף תשוקתי אמיתי, כזה שמחייב להניח את הראש על רגליו של אהוב למרגלות אח בוערת.
בקיץ לעומת זאת ניתן להתמסר למזג האוויר היבש והחם, כשמסלולי מים מרתקים יחזירו אתכם לימי טבע של ילדות – שם הכול היה כמעט מותר  (ובעיקר לא אסור). המים המרעננים יצננו את החום ויגרמו לכם לתחושת חיוניות. האביב יבטיח צפייה בפריחה מרהיבה לצבעיה והזדמנות לטיולים קסומים בשמורות טבע. הסתיו, שממש אי אפשר בלעדיו ידריככם בין שבילים, אתרים כפריים ועד ל 
צימר מפנק שיכיל אתכם ויתמסר עימכם לתחושת הגעגוע שלכם, לעצמכם.
אין ספק שטיול בגליל יוביל אתכם רגע אחר רגע ליצירת תחושת הרומנטיקה, זו שיצאה לטייל מתוך שגרת יומכם.
מסלולי הטיול המוצעים לנופשים,  מגוונים ואטרקטיביים ביותר. הגליל טומן באמתחתו אטרקציות: רכבל צוק מנרה,טרקטורונים, רכיבה על סוסים, אתרים ארכיאולוגים, ערים עתיקות, ואדיות, שייט נחלים, חניוני לינה מסודרים, אירוח כפרי, אירוח בדואי ועוד.
ההיסטוריה מלמדת על  תקופת האדם הקדמון שהותירה שרידים היסטוריים בגלילי המערבי, גם  בתקופת התנ"ך ישבו שם שבטים כנעניים וחיה שם אוכלוסייה מועטה.
נסיכת הגליל היא העיר צפת המאופיינת בקדושתה והאוויר הצח והבלתי נדלה שקיים בה, גם בלילות הקיץ החמים מנשבת רוח קרה ומצמררת שגורמת לחוש את אמצע הסתיו. בין הגליל העליון לגליל התחתון מפרידה בקעת בית הכרם, וההר הגבוה ביותר הינו הר מירון המתפרש לגובה של 1208 מ'. מרחב הגליל העליון: 800 קמ"ר.
טיול בגליל ילמד אתכם על  עמים שונים ועדות מגוונות: דרוזים, צ'רקסים, בדואים.
סיור בכפרים יגרום לכם עניין רב על אורח חיים מרתק שיגוון את ביקורכם בטעמים, ריחות, מקומות ואנשים.
למפונקים שבינינו מחכים טיפולי ספא במרכזים מפוארים שמכילים מטפלים אלטרנטיביים בעלי אנרגיות ותפישת עולם אחרת, זה כשלעצמו חוויה מיוחדת.
ולבסוף איך אפשר בלי להזכיר את שפע הבקתות, בקתות אבן, בקתות עץ, 
צימרים, חדרי אירוח, כפרי נופש, כשכל אחד מאלה מספק את המיוחדות שלו בטעם, בסגנון ובאווירה שהמקום מייצר .
משפחות רבות מתפרנסות היום מאירוח כפרי בכל רמה כזו או אחרת, כך שכל זוג, משפחה, חברים וחבר'ה יכולים למצוא את חופשתם במקום שיקלע בדיוק לטעמם. 

 מאמר נוסף
צימרים בגליל המערבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *