דילים שווים לצימר

 

צימרים- איך למצוא דיל שיהיה התמורה הטובה ביותר למחיר
מאת: שירה דרורי

החלטתם לצאת לצימר? בדמיונכם כבר ראיתם את הסוויטה המלכותית, הנוף המסנוור, הג'קוזי המבעבע, המיטה המפנקת וארוחת בוקר חלומית, שמוגשת הישר לפתח הדלת. אם לא יצאתם לחופש זמן רב והפרוטה אינה מצויה בכיסכם שקלו לקחת הלוואות למימון פינוק של פעם בחיים. אם אתם נוהגים להתפנק בתדירות גבוה יותר כדאי שתדעו כי ניתן בהחלט להוזיל עלויות על ידי בירור מראש.

היצע הצימרים הוא אומנם מסחרר ויש צימרים מכל הסוגים, הגדלים ובכל הסגנונות האפשריים: החל מבקתות עץ רומנטיות, דרך מערות אפלוליות ועד בתי אבן בסגנון כפרי. ובהתאם לכך לכל צימר יש תג מחיר שמשתנה, למרבה השמחה, לפי עונות, מדד הביקוש, והאקסטרות הנלוות אליו.

אפשר בהחלט לחפש דילים ועל ידי השוואה חכמה בין צימרים שונים ניתן לאתר את הצימר הנחשק במחיר הוגן של value for money. לפניכם קריטריונים חשובים לבדיקה בעת החיפוש אחר הצימר האולטימטיבי במחיר האטרקטיבי ביותר.

מה לחפש?

ראשית כל, לפני תכנון של יום כיף בצימר, ערכו רשימה של כל הדברים שאתם רוצים למצוא בצימר שלכם, בין אם זו בריכה צמודה, ארוחת בוקר כלולה ועוד. סדרו את רשימת ה-mustשלכם בסדר עדיפויות וכך תדעו בהמשך על מה תהיו מוכנים להתפשר בהתאם למחיר (למשל, שעת הגעה מאוחרת יחסית ושעת פינוי מוקדמת יחסית), לעומת דברים עליהם לא תסכימו להתפשר (לדוגמא, ג'קוזי שצופה לנוף קסום). עם הרשימה הזאת גשו לחיפוש.

קריטריונים שמוזילים עלויות
מראש כדאי לדעת אילו אלמנטים משפיעים על המחיר של הצימר. יש מספר דברים שכדאי לדעת.
מקום טוב באמצע: צימר באמצע השבוע יעלה לכם פחות מצימר בסופשבוע, מה גם שצימרים בוויק-אנד מחויבים ללינה של מינימום שני לילות.
מחוץ לעונה: הזמנת צימר שלא בעונה, כמו בסתיו או בחורף, יכולה להיתרגם לחיסכון משמעותי כי בעונות פחות מבוקשות בעלי הצימרים נוהגים להוריד מחירים. עם זאת, פה ושם ייתכנו ימים בהירים ומוארים באמצע החורף ואתם עלולים לגלות שהמחירים טיפסו בחזרה. לא בכל הצימרים זה נהוג, אבל כניסה לצימר במוצאי שבת יכולה לעלות לכם פחות מצימר לוויק-אנד שלם.
חוק המספרים הגדולים: הזמנה של צימר למספר ימים תעלה לכם פחות מול חישוב של כמה עולה הצימר פר יום.
הגיאוגרפיה קובעת: צימרים באזורים פחות מבוקשים כמו צימרים בדרום לרוב עולים פחות מצימרים מאותו סיגמנט בצפון (למשל – אם תבדקו צימרים יוקרתיים, עם בריכה וכדומה – רוב הסיכויים שצימר דומה בצפון יעלה הרבה יותר מצימר שכזה בדרום הארץ).
הזמנה מאוחרת: אם אתם רוצים לחסוך וללכת על חדרים פנויים המוצעים במחירים מיוחדים, נסו להזמין צימר בדקה ה-90, יום לפני או ביום הכניסה עצמו, זה אומנם הימור, אבל הימור שיכול לחסוך לכם הרבה כסף.
צימר לארבעה: ישנם אתרי צימרים או צימרים מיוחדים שמציעים מחירים אטרקטיביים לקבוצות ואם תצליחו לארגן עוד זוגות ולשכור ביחד מספר צימרים באתר צימרים אחד, יתכן ותהינו ממחיר משתלם במיוחד לכל זוג. אם אתם בעד חופשה זוגית כפולה, ישנם צימרים של שתי קומות אותם ניתן לחלוק עם זוג נוסף, לפי הסכמת בעלי הצימרים, וכך לחלוק בעלות חצי-חצי.

היכן לחפש?
אתרי דילים – 
האינטרנט זו הזירה האידיאלית לחיפוש צימר בימינו. לא רק שאפשר לראות תמונות של הצימרים מכל הכיוונים האפשריים שלהם, אלא אפשר גם לעקוב אחרי מחירים ולהשוות ביניהם. חפשו אתרי דילים של צימרים או מבצעים מיוחדים שמוצעים לגולשים. כדאי לעקוב אחרי השינויים במחיר, ככל שמתקרבים לתאריך היעד, כיוון שצימרים רבים נוהגים להציע מחיר אטרקטיבי על חדרים שנותרו פנויים. יתכן שבאופן יחסי לצימרים התפוסים מדובר בצימרים פחות טובים, אבל אולי עבורכם זהו צימר מצוין ובדיוק מה שחיפשתם?

בעת ההשוואה בין המחירים של הצימרים, מעבר למחיר הסופי, חשוב לבדוק מה כולל הדיל במחיר המוצע. אם המחיר לא כולל ארוחת בוקר, או שמדובר בצימר בלי ג'קוזי, זה לא מחיר מספיק מספק ולכן, בעת ההשוואה יש לבדוק שאתם מקבלים את מה שאתם רוצים במחיר מציאה.

עם זאת, כדאי לקחת בחשבון גם הוצאות נלוות לבילוי בצימר כמו דלק, מסעדה בערב, ארוחת בוקר (במידה ולא נכללת במחיר) כדי לחשב כמה יעלה לכם התענוג שנקרא צימר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *