מה תקבלו בצימר

צימרים – מה תקבלו באיזה סכום
מאת: סיוון נצר

 

אתם מבקשים לפרגן לעצמכם חופש, זה לא קורה הרבה, בדרך כלל רק לכבוד אירועים מיוחדים כגון יום נישואין, ימי הולדת או צורך עז לשבור שיגרה. אתם מבקשים להתרחק מהמולת חייכם, לטבול בירוק, לטייל בערוצי נחלים בינות לפרחים, להתנתק. בנוסף, אם כבר אז כבר, הייתם שמחים לסיים את היום בצימר מפנק עם נוף פראי, בג'קוזי מהביל ורצוי – עם ארוחה עשירה ומשביעה. אז כמה יעלה לכם התענוג הזה? או יותר נכון – מה תוכלו לקבל בתמורה לצ'קים שתפרסו למימון החופשה החלומית?

כסף מסובב את העולם
כמו בכל תחום אחר, גם עולם הצימר משופע בשלל מחירים. טווח המחירים נע בין 350₪ ללילה ועד ל-2000₪ ללילה. "הכל תלוי בטיב המילוי" – היינו: אל תצפו מצימר זול להיראות ולהרגיש כמו צימר יוקרתי במיוחד. לעומת זאת, מצימר ששילמתם עליו הרבה מאוד כסף יש לצפות לקבל תמורה מלאה לכספכם.
אבל איך תוכלו לבחור את הצימר האידיאלי לחופשתכם? בשנים האחרונות עלו וצצו כפטריות אחרי הגשם אתרי צימרים שכל מטרתם להקל עליכם את החיפוש ולהביא אליכם את השפע הלא יאומן הקיים בתחום הצימרים.
אך עליה וקוץ בה: לחפש צימר באינטרנט היא משימה כמעט בלתי אפשרית. ההיצע מסחרר ממש ואתם עשויים למצוא את עצמכם מבלים שעות רבות וחיפוש אחר הצימר המושלם, בעוד בליבכם מקננת תחושה כי הדיל השווה באמת נמצא דווקא באתר אחר, במקום אחר….מה שעשוי להיות מתסכל מאוד.

הגדירו סדרי עדיפויות
הדרך הטובה ביותר להתחיל בחיפוש, היא להגדיר צרכים או סדרי עדיפויות: האם הכרחי שיהיה ג'קוזי או מספיק רק אמבטיה? אולי בכלל מקלחת חמה מספקת אתכם??? עד כמה משמעותית לכם העיצוב? האם אתם חייבים קמין או מזגן טוב דיו עבורכם? ומה באשר לנוף? אולי תוכלו לוותר על נוף קסום לטובת מחיר שפוי? ויש עוד פרמטר: האם אתם רוצים ארוחת בוקר (שתייקר את החבילה)? האם חשוב לכם שהצימר יהיה מבודד או שלא אכפת לכם קירבתם של נופשים אחרים? האם יש משמעות עבורכם לרמה האקולוגית של הצימר? שאלות ששווה לברר.

הכי בסיס
הדילים הכי זולים ובסיסיים יעניקו לכם בעצם כל מה שצריך, ללא הסטייל, ההידור והזוהר שקיימים בצימרים היוקרתיים יותר. רוב הצימרים ההלו נמצאים בקיבוצים, בהם התפתח מאוד בשנים האחרונות ענף האירוח. בדרך כלל דילים מתחילים ב-350₪ לזוג ללילה בסופשבוע. תקבלו חדר (נקי נקי) מיטה זוגית, פינת קפה ומקלחת וגם אפשרות לארוחת בוקר בתוספת תשלום (של כ-50₪ לאדם בממוצע). אם אתם עם ילדים – התוספת היא לכל אחד מהם כ-100₪ ללילה. תעשו לבד את החישוב. לא, זה לא צימר רומנטי, גם לא אקזוטי. זה פשוט סידור לינה נוח במחיר נוח.

להתפנק בצניעות ובכיף
הרף הבא של עולם הצימרים הם רוב הצימרים שתמצאו ברחבי הארץ. הכינו א הצ'קים: מחירם נע בין 550₪ ללילה ועד 750₪ ללילה, ללא תוספת ארוחת בוקר וילדים. לרוב, ממוקמים צימרים אלה בבקתות עץ מודרניות, פתוחות לנוף ומאובזרות בכל טוב: ג'קוזי, מטבחון מאובזר וכמובן אל.סי.די עם חיבור לכבלים וללווין. מרפסת בחוץ, פינת מנגל ולעיתים גם בריכת שחייה יהפכו את השהות בצימר לנינוחה ונעימה.

להתפנק בסטייל
לא מעט צימרים מיועדים לאוכלוסיה פחות עממית ופותחים את שעריהם רק למי שמוכן בנדיבות לפתוח את הארנק וגהץ בלי אומר ודברים את כרטיס האשראי שלו. לרוב מדובר בצימרים מאובזרים לעילא ולעילא, המציעים התבודדות איכותית ונוף עוצר נשימה. עיצוב הפנים נוגע בשלמות ומוקפד לפרטי פרטים והתחושה היא של חוסר פשרות. גם כאן כמובן תיהנו מכל הנוחיות מג'קוזי ועד סרטי איכות בכבלים. גם ארוחות הבוקר שיוגשו לכם יהיו ברמה של ארוחות גורמה במסעדה יוקרתית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *