איך לבחור צימר

 

איך לבחור צימר

יש איזו התרגשות בלב כשבוחרים צימר לך ולבן זוגך. אתם כבר יודעים שיש לכם את הסיבה המושלמת להתנתקות מוחלטת מן העולם. אף אחד לא יוכל להתלונן על כך שלא עניתם לטלפון, לא מצפים שתביאו מתנות, ובכלל, כשאתם חוזרים כולם רוצים לשמוע כמה מדהים היה לכם ואיך פינקו אתכם בארוחת הבוקר, איך היה הנוף והאם הזמנתם עיסוי.

איך לבחור צימר?

ישנן מספר העדפות לכל זוג והצימר הנבחר צריך לענות על אותן העדפות. חלק יעדיפו לבחור צימר בדרום במקום בצפון וחלק יבחרו על פי מזג האויר בשנה. כל הצימרים מציעים חופשה רומנטית, אבל לכל מקום הטוויסט שלו. יש כאלה המתרכזים במשפחות, יש שמציעים טבע ומסלולי טיול הקרובים לצימר, יש כאלה השמים דגש על ההיסטוריה של המקום, דגש על יוגה, דגש על הקהילה ההומולסבית ועוד ועוד. לפני שאתם מחליטים כדאי להציץ בספרים שסוקרים צימרים מנקודת מבט אחרת, יכול להיות שהמלצה מסוימת תענה על מגוון ההגדרות שלכם. שווה להשקיע עוד מאה או מאתיים שקלים ולקבל את הצימר והאזור שעונה בצורה המיטבית על רצונותיכם.

החזרה לטבע והחופשה המוצלחת

יותר מכל, הצימרים של היום מאופיינים בהמון טבע. דגש רב על הנוף, על הצמחיה הסובבת את הצימר ברדיוס הקרוב וגם הרחוק, מוטיבי מים, סבונים טבעיים, פרקט ועץ, אח בוערת. הצימרים בהחלט מתיימרים לענות על היסודות אדמה, אויר, אש ומים. אלו הם גם האלמנטים שמושכים אותנו. ככל שנוכל להתקרב אל השקט ולממש את ארבעת היסודות הללו כך נוכל להרגיש שעברה עלינו חוויה שונה ומיוחדת.

דילים ומבצעים

רשימת הצימרים בארצנו גדולה ומפוארת וכדי למשוך לקוחות נוקטים בכל אמצעי פרסום ויחצנות. אחת הטקטיקטות היא דילים ומבצעים. ישנם צימרים שתזמינו והמסאז' יהיה על חשבון הבית, או כאלה שארוחת הבוקר תהיה כלולה בדיל לזמן מוגבל, ישנם אפילו דילים שבהם רפואת השיניים מציעה לכל מי שעושה שתלים שני לילות בצימר מתנה. אז אם התקציב שלכם מוגבל ואתם רוצים כמה שיותר הטבות שווה לבדוק בכל אתרי האינטרנט, כולל אלה המציעים קופונים מסוגים שונים, וגם אז לדבר עם בעלי הצימר בטלפון ולראות אם ניתן לשדרג או להוזיל את החבילה.

החיוך המושלם

בעידן שבו כולנו רוצים את החיוך המושלם ואפילו רפואת שיניים מציעה שתלים דנטליים בתהליכים מהירים ונטולי כאב, אין כמו החיוך המושלם שנמרח על פנינו בצורה הטבעית ביותר כשאנחנו הכי רגועים ונינוחים.

אטרקציות בצפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *